6 Ocak 2013 Pazar

24. hafta-Ne Okuyorum?


1. Beşinci Mevsim. Yazar:Hande Seçkin Onat, Çizer:Umut Karaman.
Oğluma aldığım ilk kitap. Çocuk kitaplarını zaten çok seviyorum da bebek masallarına biraz çalışmam gerek. Bu kitabın asıl güzelliği çizimlerin şirketten bir arkadaşımın yapmış olması. Oğlumun adı kesinleşince isme hitaben bir imza alayım, hatıra olsun:)

2. Vahşi Hayvanlar. Erman'ın yavrusuna aldığı ilk kitap Tabi ki vahşi hayvanlar ve dokunulup muhtemelen bir zaman sonra koparılarak etrafa atılacak tüyler, kanatlar, kürklerle dolu sayfalar.

3.Bebek ve Çocuk Yemekleri. NTV yayınları. Daha gözümüzün gördüğü süt de bebek de yok ama bu vakti zamanı gelince ek gıdaya nasıl ve ne ile geçeceğimi okumama engel değil. 

4.Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler? 5 numaranın ilk kitabı. Bunu yeni yeni okumaya başladım. Nasıl emzirilir, gaz çıkarılır, alt değiştirilir okuyarak öğrenilebiliyor mu beraber ilerleyen zamanlarda görücez.

5. Bebeğinizi Beklerken Sizi Neler Bekler? Nam-ı diğer What to Expect When You're Expecting. Son 3 aydır durup durup tekrar okuduğum hamileliğin ana britanicası. Her sorumun cevabı içinde yok belki ama cevabı olması gereken nerdeyse bütün soruların cevabı var. Bence hamilelikte mutlaka el altında bulunmalı.

6. HypnoBirthing, Mongan Yöntemi. Bu kitabı ilk önce Blogcu Anne'nin tavsiyesi üzerine almıştım. Baya da keyif alarak okuyordum, sonra araya diğer kitaplar girince yarım kalmıştı. Son yoga dersinde hoca mutlaka okuyun deyince tekrar aldım elime. Zaten içgüdüsel olarak olması gerektiğini düşündüğün gerçekleri, doğumun bütün normalliğini, insan vücudunun doğumu sorunsuz gerçekleştirebilecek muhteşem bir tasarım olduğunu, acısız&ağrısız doğumun mümkün olabileceğini(bu kısmı daha tam çalışmadım:P) anlatıyor. 


6 yorum:

  1. hic kitap okumadim ben.. o kadar kitap kurduyum ama bunyem anne oldugumda en dogru kararlari alacak diye hissettim.. Cok sukur ki sacmaladigim bir sey olmadi gibi..Ama okuyanlari da cok seviyorum.. Hamis iken hamis kitabi okumak cok seksi geliyor bana nedense :))) -deli miyim neyim ?- Bir de o masal kitabi muthis ! Iste ondan Alpcan'in bir dolusu var :)) Gece mutlaka klasik muzik esliginde masal okuyup yatiyoruz.. :) sonra da mis gibi uyuyor masallah..

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden harika bebişim, okudukça büyüyorsun ne güzel <3

    YanıtlaSil
  3. FundaKizim cok tatlisiniz ki be! Nasil guzel bi aile oldunuz simdiden, kitap kurtlari sizi<3
    Artik vakti gelince bizi de alinacak kitaplar, ozetleri konusunda bilgilendirirsin di mii:P

    YanıtlaSil
  4. hahaaha kitaplarının içerigini sevdigim kadın!

    YanıtlaSil
  5. iyi emek etmişin :) tebrikler. korkularımı yenebilirim pozitifliğinle :)

    YanıtlaSil
  6. emek etmişin tebrikler sempatik anne oldun gözümde :)

    YanıtlaSil