14 Nisan 2013 Pazar

38. hafta-özledim



Suratımı kırıştıra kırıştıra yüzüstü uyumayı
Korkmadan hoplayıp zıplamayı
Masaya yarım metre boşluk bırakmak zorunda kalmadan yanaşmayı
Koşmayı, koşmayı, koşmayı
Dışarda korkusuz salata yemeyi
Pantolonumun düğmesini iliklemeyi
Uyurken bir manevrayla diğer tarafa dönebilmeyi
Saatlerce çişimi tutabilmeyi^.^
Düz karnımı
Yemek yerken ağzımı ıskaladıklarımın göbeğim yerine yere düşmesini
Çömelince tekrar bir çırpıda ayaklanabilmeyi
Yataktan desteksiz kalkabilmeyi
Çorabımı giymeyi, ayakkabımı bağlayabilmeyi
Yüzüstü uyumayı (evet 2. kez)
Kendi bedenimde sadece kendi canımın sorumluluğunu taşımayı
çok fena özledim.

18 yorum:

  1. Her hamile gibi çok hak verdim :-D

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Funda! Seni 20'li haftalarından beri takip ediyorum, çok şeker bir gebesin :) Ben de 26.haftamdayım ve benim de ennn çok özlediğim şey yüzüstü uyumak. Ben önceden başka türlü uyuyamazdım zaten, ama şimdi çift yastıkla ve sürekli yan uyumak zorunda kalmak rahatsız ediyor. Olsun oğluşlarımız için katlanıyoruz, kimbilir daha nelere katlanacağız... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz altı torbalarımı şişirircesine, kirpiklerimi kırıştırırcasına, yastık izinden yüzüme dövme yaptırmışçasına yüz üstü uyumak, ahhh yüz üstü uyumakkk:P

      Sil
  3. Evet yaa ben de çok özledim:( çok hak verdim sana

    YanıtlaSil
  4. Funda bir işe yarar mı bilmiyorum ama ben de yüzüstü uyuyamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi içim rahatladı, işe yaradı bence:P

      Sil
  5. Su tuvalet olayı var yaa, nasıl fena nasıl, bir kez saymıstım oturup bir günde 20 kez tuvalete gidilir mi??? Sonra doğumdan sonra inanamadım. İnsanoğlu aslında saatler boyunca tuvaletini tutabiliyormus, vay beee ;) Tugba Deg.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ki molasız 6 saat uzun yol yapabilen bi insandım, nerden nereye işte:P

      Sil
  6. ben de sırt üstü uyumayı........

    YanıtlaSil
  7. olum sen de bi bebek yap diyosun bana, bi böyle özlem içerikli postlar yapıyosun. hangisine inancam ben şindi :P
    çorap giyememe olayına çok gülüyorum ben yaa, sözüm meclisten dışarı :D
    bide diğer postunda saçlarının ne kadar güzel olduguna ve bu renk&modelin sana herşeyden çok yakıştıgına (bide göbek var yakışan, o ayrı bi konu <3 ) deyinmeyi unutmuşum. Lüffen burdan kayıtlara geçsin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tızım bu özlemler bebek totosu yumuşaklığı yanında ne ki, ben uyuyamazken dünyanın geri kalanı yüzüstü uyuyabiliyodu da noldu, öyle düşün:P

      Sil
  8. bi mağazaya girip hiç alacağım yoksa da ayakkabı denemeyi, yaz yaklaşırken bikini almayı, ve evet en çok da yüz üstü yatmayı özledik!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bikini işini niye hatırlatıp canımızı sıkıyosun:P mayo alcam ben kendime, şişman olduğumdan değil, moda olduğundan:P

      Sil
  9. bak tadini cikart kadin operim seni ! Sonra surekli o guzel karin ve dokunuslar ozleniyor ! emin ol... yani soyle diiim her sene 1 hamislik gecirsem yeridir.. o kadar ozledim... xxx

    YanıtlaSil
  10. Büyük fedakarlıklar bunlar ya ahh anne baba olmak ne büyük ayrıcalık...Ama çok mu çok şirinsin :D Sena

    YanıtlaSil