2 Mayıs 2013 Perşembe

40+



1 Mayıs 2013-9 ay 10. gün

Mayıs oldu. Sabah uyandım, elimi göbeğime attım, evet hala beraberiz.
Telefonumdaki gebelik takip programı "Today is the Day" dedi, hadi ulen dedim ben de.
Vücudum hamileliğe öyle çılgın bir adaptasyon sağladı ki, sanki bir ay öncesinden daha iyiyim.
Gece tuvalete kalkmadım, sabah sıkışmış bile uyanmadım.
Her zamanki yastığımla gece yatıp sabah uyanmak suretiyle fosur fosur uyudum.
3 saat avm gezdim, bankaya gidip kredimi ödedim, araba kullandım, sitede yürüdüm, yabani bir tavşan görüp, O'nu bir işaret saydım.
Belim ağrımıyor, dizim ağrımıyor, bacaklarım bu extra 20 kiloya nasıl dayanıyor?
9 ay 10 günün bittiği gün  bugün.
Kendimi bugün doğum yapmış olarak hayal etmiştim hep, bi daha böyle kendinden emin plan program yapma sevgili kendim, cahillik etme!
Ama yine de vefakar bedenime ve bitanecik bebeğime seslenmeden edemeyeceğim.
Tamam beni üzmeden, ağrıdan sancıdan ağlatmadan, çatlamadan, yataklarda yatırmadan bugünlere geldiniz. İçimdeki tombiş insan yavrusu, cop cop emiyor, ensesindeki saçlarını amniyon sıvısında dalgalandırıp burun deliklerini şişiriyor.
Tamam iyi iş çıkardınız, hatta şahaneydiniz, muhteşem bir iş birliği ve şahane bir beraberlikti.
Ama hadi artık, ayrılın, kucaklaşın.
Çok özledim.
Lütfen.

*Fotoğraf yine 9. aydan ama biraz daha eski. Beni anlatan trafik işaretini buldum temalı.

10 yorum:

  1. Yeni yazını görmek çok keyifli ama ben de artık Demir bebeği kucağında göreceğimiz bir yazı okuruz sanıyordum :))

    YanıtlaSil
  2. Fazlasiyla yakistin hamislige ama ben gordum ruyamda, geliyor Demir:)

    YanıtlaSil
  3. Sahanesin.. bende bugun itibariyle 38. Haftama girdim biraz korku, biraz heyecan, biraz sabirsizlik .. hangi duyguyu ararsan var bende de.. ama senin yazilarini okuyunca pozitif enerjiyle doluyorum.insallah saglikla sihhatle alirsiniz Demir'i kucaginiza.

    YanıtlaSil
  4. Senin 'Nerde kaldın oğlum', soruna Demir'den 'Geliyorum, anne yoldayım, trafik çok yoğun' dediğini duyar gibiyim, beş dakikaya evdeymiş, siz sofrayı kurun, kaynarları hazırlayın :)))

    YanıtlaSil
  5. demir bebeğin karnındaki son günleri,
    yazdıklarını okuyorum okudukça duygulanıyorum.genelde anneler bebekleri doğduktan sonra onları hissetmeye başlıyorlarmış gibi doğum sonrasında yazmaya başlarlar ama senin bu yaptığın çok duygusal çok içten bi gerçek. demir çok şanslı bir çocuk olacak çünkü sen daha şimdiden ona hiçbir zaman kaybetmeyeceği bir miras bıraktın.
    doğur da artık sevelimmmm!!!

    YanıtlaSil
  6. E sonsuza kadar Demir karnında durmayacak ya, elbet çıkacak :) Eminim ben olsam ben de sabırsızlanırdım ama önemli olan sağlıkla doğması. Şimdiden sana kolay bir doğum diliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Allah hayırlarla tamamına erdirsin, ama olmaz kiiiii 20 kiloyu nerene aldın diyeceğim kaba olacak ama fıstık gibisin maşallah:)) Ne güzel millet bu zamanlarda fotoğraf çekilmez güzel özel günler.

    Hayırlısı ile kavuşun güzeller.

    YanıtlaSil
  8. Sen hep hamile kalsan da olur bence bi sakıncası yok yani.
    Hayır önceden de tatlıydın da hamilelikte daha bir şeker, bir sevimli töbe estafurullah böyle bi sevilesi mıncıklanası tavşan oldun sanki<3<3<3

    YanıtlaSil
  9. Sen hep hamile kalsan da olur bence bi sakıncası yok yani.
    Hayır önceden de tatlıydın da hamilelikte daha bir şeker, bir sevimli töbe estafurullah böyle bi sevilesi mıncıklanası tavşan oldun sanki<3<3<3

    YanıtlaSil
  10. aahahaah senin o ince fikirli ve esprili beynini adeta bir Hannibal gibi yerim cocuk! <3
    ben hala bundan 3 ay öncesi gibi o ekstra kiloları nerene sıkıştırdıgını görmeye ve bu duruma anlam vermeye calısıyorum:)
    bedenin de bebişin de bu işi hakkaten cok iyi becerdiler! (alkış efekti) ben böyle verimli bi ekip çalışması, böyle iyi bi koordinasyon görmedim! maşallah ve darısı başıma inşallah ^.^
    Demir, şşşşt çocuğum, buraya bak bi! farkettiysen nefesimi tuttum seni bekliyorum burda ben de. artık o parmakları ben de cok cok yemek ve butlarını ısırmak istiyorum. bi zahmet kaldır o yumuşak ve pürüzsüz poponu da gel emi canım benim <3
    ps: o tabelanın adı: Dikkat memeler! :) yine söyliyim de bi yanlış anlama olmasın, malum trafige yeni cıkan yada acemi şoför olanlar olabilir aramızda :P

    YanıtlaSil